Åkarps Idrottsförening

Välkomna till P-16!

Hej!

Vi tränar måndagar & onsdagar kl 17.00-18.00 på Åkarp IP.

Vi är alltid intresserade av matchträning. Vi spelar 5 mot 5 och möter lag i åldersgruppen P2016. Vill ni spela match mot oss, kontakta oss så planerar vi. Våra kontaktuppgifter finner ni under Truppen fliken.

Kallelser till träningarna skickas ut via SportAdmin-appen.
För att kunna planera träningen på bästa sätt ber vi alla svara på kallelserna.
Med appen kan ni:
  • Svara på kallelser - underlättar väldigt mycket för oss tränare så glöm ej.
  • Se kalender och aktiviteter
  • Läsa de senaste nyheterna
  • Hitta kontaktinformation

Bli medlem och anmäla era barn till laget nedan:

Välkommen!

Träning 10/1 inställd
2024-01-09 16:35

Pga av snö och is på planen. Vi hoppas istället komma igång nästa vecka.

Träningsstart 10/1
2024-01-03 16:19

Hej alla,

Träningsstart onsdag 10/1 kl 17.00 som vanligt.
Vi fortsätter träna mån & ons kl 17.00-18.00.

Vi har matcher inbokade i januari, mer info om det kommer. Svara som vanligt i SportAdmin gällande träning/match.

Vi ser framemot säsongen 2024!
/Dino

Säsongsuppehåll
2023-12-11 09:54

Hej,

Vi tar uppehåll nu och är tillbaka i januari, exakta datum kommer efter årsskiftet.

Stort tack till alla barn och föräldrar för denna hösten!

Nya träningstider
2023-10-02 20:54

Hej,

Nu går vi in höst / vintersäsong och det blir en liten justering i våra träningstider.

Vi kör vidare på måndagar & onsdagar men våra tider ändras till kl 17.00-18.00 ute på konstgräset.

Med start måndag 9/10!

Höstsäsongen
2023-10-01 11:36

Löddecupen

Nu är Löddecupen avslutad, vi tackar alla för engagemang, närvaro och all hjälp på vägen från ledare & föräldrar. För de som var på plats blev det lite prisutdelning, för er som missade det kan plocka upp era pokaler kommande träningar.

Fler matcher

Vi ser framemot en träningsmatch mot Oxie SKs P16 lag redan nästa helg, söndag 8 okt kl 11.15. Motståndarna har endast 2 lag och vi ställer därför upp upp med färre spelare denna gång, vilket betyder att många kommer att få stå över och i så fall blir uttagna till nästa omgång.

Cuper

Vi tittar också redan nu efter fler cuper att delta i ev. en cup redan i november alt. senare i dec/jan. Håll utkik!

Viktigt
Samarbetspartners