Kort info om hösten!
2021-09-20 13:18

Hej!

Nu har vi tränat i tre veckor och det är kul att se så många barn som vill vara med.

Som vi tidigare informerat så har vi valt att barnen ska få testa på att träna 3 gånger.
Under veckan så kommer det att skickas ut en betalningslänk för att betala medlemsavgift.

Om ni inte vill fortsätta så anmäls även detta via länken.

Under vecka 41 så kommer vi få tillgång till att börja träna inomhus. Vi har möjlighet till att träna inomhus eller utomhus. Vi bestämmer beroende på väder inför varje träningspass.

Tiden för inomhusträning börjar söndagen 17 oktober 11-12.

Vill även påminna om att det är viktigt att ni svarar på kallelsen när det skickas ut så vi vet hur många barn som kommer på träningen.

Har ni några frågor eller funderingar så tveka inte att ta upp det med någon av oss ledare.

Mvh Ledarna